Το να δουλεύεις στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών είναι κάτι που πραγματικά σε γεμίζει αν ασχοληθείς πραγματικά σοβαρά με το αντικείμενο.

Αλλά εδώ μιλάμε καθαρά για εξυπηρέτηση πελατών και όχι για πωλήσεις ή πλασάρισμα υπηρεσιών. Και είναι ο τρόπος που γίνονται οι κλήσεις και η όλη επικοινωνία που σε κάνει να τα ξεχωρίζεις αυτά, αρκεί αρχικά να έχει εκπαιδευτεί σωστά και κατάλληλα.

Άλλο τα inbound calls (Ελληνιστί : εισερχόμενες κλήσεις) και άλλο οι εξερχόμενες ή αλλιώς outbound calls. Τα outbound calls είναι καθαρά κλήσεις με σκοπό την πώληση σε αντίθεση με τις εισερχόμενες που εκεί παίζεις το παιχνίδι των ερωταπαντήσεων με σκοπό να δώσεις στον άλλο να καταλάβει αυτό που του απαντάς στην ερώτηση που σου κάνει.

Αν τώρα είσαι τόσο καλός και εξυπηρετικός, ο πελάτης είναι ικανός να σου γίνει μέχρι και "τσιμπούρι", όχι από κακεντρέχεια αλλά επειδή κάνεις καλά την δουλειά σου και το εκτιμά.

Αυτό το τελευταίο το βίωσα για τα καλά στην επταετία που ως υπεύθυνος συνδρομών και εταιρικής επικοινωνίας στον περιοδικό τύπο καθώς είχα συνεχή και καθημερινή επικοινωνία με συνδρομητές και άλλους εν δυνάμει πελάτες.

Η κατάσταση βέβαια, θυμίζει λιγάκι κάτεργο προκειμένου να γίνεις όσο το δυνατόν γίνεται παραγωγικός, είτε είσαι σε χώρο δουλειάς που είναι καθαρό call center είτε είσαι σε γραφείο μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.

Και σε τελική ανάλυση, αυτό που σου μένει είναι η ηθική ικανοποίηση πως κάποιοι πήραν τη σωστή πληροφόρηση από εσένα κι εκεί τελειώνουν όλα !