Στην εταιρεία Mindpearl Ltd Fiji εργάστηκα με συμβόλαιο δυο ετών, για λογαριασμό των εταιρειών του αεροπορικού ομίλου Lufthansa.

Πιο συγκεκριμένα, εργάστηκα ως υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας του Ελληνόφωνου τμήματος εξυπηρέτησης ταξιδιώτικών πρακτόρων (B2B) και ως υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών του Ελληνόφωνου τμήματος της SWISS International Airlines (B2C).

Για πρώτη φορά στην επαγγελματική μου πορεία μπαίνω στη διαδικασία να εργαστώ στο εξωτερικό και πόσο μάλιστα στα Νησιά Φίτζι, μια χώρα που βρίσκεται στον Νότιο Ειρηνικό σε απόσταση 29 ωρών αεροπορικού ταξιδιού μακριά από την Ελλάδα.

Στα 20 χρόνια εμπειρίας της στον τομέα της εταιρικής επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών, η Mindpearl Ltd Fiji, αποτελεί το μεγαλύτερο call center στην ευρύτερη περιοχή του Ειρηνικού Ωκεανού και λαμβάνει να διεκπεραιώσει έργο για λογαριασμό πολλών μεγάλων και επώνυμων επιχειρήσεων που δρουν σε Παγκόσμια κλίμακα.

Το Ελληνόφωνο τμήμα του Ομίλου Lufthansa στο οποίο ανήκει η SWISS International Airlines, απαρτίζεται από καταρτισμένα στον χώρο της εταιρικής επικοινωνίας άτομα με έδρα τη Σούβα των Νησιών Φίτζι και το Cape Town της Νοτίου Αφρικής.

Παρόλα αυτά, κι ενώ η εργασιακή αυτή εμπειρία εξελίσσονταν μέρα με την ημέρα, η πανδημία του Covid 19 ήταν η αιτία της διακοπής του συμβολαίου μου 8 μήνες πριν την επίσημη λήξη του και του επαναπατρισμού μου στην Ελλάδα.